يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ

اهداءات ساحات وادي العلي







العودة   ساحات وادي العلي > ساحات الأسرة > ساحة الأثاث والديكور والأناقه

ساحة الأثاث والديكور والأناقه ساحة تهتم بنقل آخر موضات الأثاث من الماركات العالمية

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-28-2012, 03:12 PM   رقم المشاركة : 1
معلومات العضو
عضو ذهبي
 
إحصائية الترشيح

عدد النقاط : 13
غامداوي is on a distinguished road

شقة .. من الزجاج


 

شقة من الزجاج في مدينة لندن




غرب العاصمة البريطانية لندن ، تقع هذه الشقة المميزة بجدران من الزجاج.
توجد الشقة ، إن صحت التسمية ،
في حي نوتينغ هيل وعلى سطح أحد المباني.
كما يوجد مصعد كهربائي يأخذك إلى الضقة مباشرة ،
ويوجد حديقة مفتوحة بجانب الشقة.



 

 
























التوقيع

   

رد مع اقتباس
قديم 04-28-2012, 08:02 PM   رقم المشاركة : 2

 

الله يصلحك ياغامداوي
وش الي نقزك عند شقتي !! وتكشف المستور
ماتخلينا في حالنا ياراجل ربنا يسترها عليك
خليها مستورة ياراجل امال ودي عيشة
دحنا غلابة على أد حالنا
شقه صغيرة زي دي نعيش فيها بقية العمر
انا والوليه وربنا يسترها علينا وعليك
ياااااه دانت اخذتني من كراعي
وخليتني افضفض !! بأول ايه
روح ياشيخ ربنا يسترها معاك

 

 
























التوقيع

   

رد مع اقتباس
قديم 04-30-2012, 06:10 PM   رقم المشاركة : 3
معلومات العضو
عضو ذهبي
 
إحصائية الترشيح

عدد النقاط : 13
غامداوي is on a distinguished road


 

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي ابوعلامه مشاهدة المشاركة
الله يصلحك ياغامداوي
وش الي نقزك عند شقتي !! وتكشف المستور
ماتخلينا في حالنا ياراجل ربنا يسترها عليك
خليها مستورة ياراجل امال ودي عيشة
دحنا غلابة على أد حالنا
شقه صغيرة زي دي نعيش فيها بقية العمر
انا والوليه وربنا يسترها علينا وعليك
ياااااه دانت اخذتني من كراعي
وخليتني افضفض !! بأول ايه
روح ياشيخ ربنا يسترها معاك

قصر .. فيلا .. او شقة مابتفرق كتير خوي اديب الساحة (علي ابو علامة)

المهم هو الرضا وقناعة النفس والسعادة سواء كانت الشقة من خرسانة او خشب او زجاج

المشكلة في ساكني الزجاج بينطبق عليهم المثل اللي بيقول


((((( اللي بيته من قزاز .. مايرميش الناس بالطوب )))))



وكما قال الرسول صلي الله عليه وسلم إنَّ العيشَ عيشُ الآخِرةِ

وايضا كما جاء في دعاء امرأة فرعون في القرآن الكريم رب ابن لى عندك بيتا فى الجنة




ادعو الله ان يكون لك ولي ولكل اصدقاء الساحة بيوتا في الجنة

 

 
























التوقيع

   

رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir